Beste ouders en leden,

Wisten jullie dat….

Ons turnfeest alweer voorbij is???

We meer dan 800 ‘passagiers’ mochten verwelkomen in Veldmeers Airport?

We langs deze weg iedereen nog eens willen bedanken voor de geleverde inspanningen? Onze turners voor hun enthousiasme en inzet en het vele oefenen de afgelopen maanden! Jullie allen voor jullie aanwezigheid! Iedereen die zijn steentje bijgedragen heeft bij de voorbereidingen, tijdens het feest of bij het opruimen! Dankzij de vele helpende handen, werd ons turnfeest een succes!

Je nog steeds een DVD van het turnfeest kan bestellen ?

We graag alle kledij en attributen terug krijgen die jullie kinderen van ons gebruikten? Je mag deze aan één van de lesgevers bezorgen.

We op 4 oktober een bedankingsfeestje organiseren voor iedereen die meegeholpen heeft op het turnfeest of bij andere activiteiten?

We op zaterdag 22 maart deelnemen aan een wedstrijd met de oefening ‘La Luna’? Wie zin heeft om een kijkje te komen nemen en te supporteren is welkom vanaf 12u in sporthal Bourgoyen te Mariakerke. Meer info via deze link :

Er op zaterdag 22 maart dus geen les is….

Bestuur en lesgevers van KTK (-airlines)

Wisten jullie dat … ?