Deze week gaan de lessen gewoon door zoals anders (op dinsdag, woensdag en vrijdag). Op zaterdag 15 maart zijn er geen lessen meer.

Op zondag 16 maart is er geen les voor de kleuters (rustdag na het turnfeest).

Het turnfeest begint om 17.00 u. Stipt. De deuren (hoofdingang) zullen op slot zijn tot 16u. Dit om de voorbereidingen zo goed mogelijk te laten verlopen. Turners of helpers die al vroeger binnen moeten zijn : er zal een briefje aan de ingang hangen langs waar jullie binnen kunnen.

Om onze luchthaven startensklaar te maken, moet er eerst nog veel werk verzet worden : tafels, stoelen, decor, projecties, muziek en geluid, tribunes, turnmateriaal, attributen,…. Dit moet allemaal op enkele uren klaar staan. Daarom bij deze nog eens een warme oproep om mee te komen helpen bij de opbouw. We starten hiermee om 10u en hopen jullie massaal te mogen begroeten!

De acrogroep wordt verwacht tegen 14u en de tumblinggroep tegen 15u, de kleuter- en basisgroepen tegen 16u.

De kleuters mogen na hun nummer terug bij hun ouders. De andere turners blijven bij hun lesgevers. Zij zullen naar het turnfeest kunnen kijken voor zover ze niet moeten klaar staan of geschminkt worden.

Wat de kledij voor het turnfeest betreft, ben je verder ingelicht door de lesgevers van je kind. Voor het slotnummer heeft iedereen alvast een zwarte of donkerblauwe short en een clubt-shirt nodig.

Juwelen en waardevolle voorwerpen worden thuis gelaten. Het haar van iedereen moet volledig vast zitten (staart, vlecht, speldjes,…). Hou hierbij wel rekening met wat evt door de lesgevers gevraagd wordt. Opgelet : kledij zoveel mogelijk naamtekenen!!!

We zouden er willen op aandringen dat alle leden tot het slotnummer op het turnfeest aanwezig zijn, dit omdat iedereen aan dit nummer moet deelnemen.

Tot 15 maart!!!

Thank you for flying KTK Airlines

Veldmeers Airport opent weldra zijn deuren !!!!